1 Kasım 2013 Cuma

Girişimcilik Öyküleri ( Çetin KARAÇOBAN / Tunus )


Çetin Karaçoban Tunus’ta Türk lokumu ve şekerleme ticareti yapıyor. Rusya’ya ihracat yapıyor. Başarılı girişimcinin ‘Beybaba Loukoum Turque’ adlı kendi markası var.

Tunus’a ateşe olarak giden Çetir Karaçoban, girişimci ruhunu emekli olduktan sonra harekete geçirmiş. Karaçoban başarı hikâyesini şöyle anlatıyor: “2001 yılından bu yana lokum, nugat ve şekerleme ticareti yapıyorum. İç pazarda Beybaba Loukoum Turque markamızla yer edindik. Rusya’ya ihracat yapıyoruz. Tunus’a ilk defa 1996 yılında ateşe olarak geldim ve üç yıl çalıştım. Bu arada yaptığım araştırmada bu sektördeki eksikliği fark ettim. Görevim sona erinci sektöre girdim ve şu ana kadar geçen süredeki çalışmalarımızdan çok memnunum.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder