1 Kasım 2013 Cuma

Girişimcilik Öyküleri ( Yaşar DAĞLAR / ABD )


Dünyanın finans merkezi Amerika Birleşik Devletleri’nde kişisel kredi raporu, kurumsal kredi raporu, ev kredisi veren Yaşar Dağlar aynı zamanda Amerika’nın 50 eyaletinde firma kuruyor. 

Temiz Kredi adlı şirketiyle dünya finans sektörünün kalbinde Türk girişimcisini temsil eden Yaşar Dağlar anlatıyor: “Finans sektöründe kimlik hırsızlığı, kişisel kredi raporu ve skoru, kurumsal kredi raporu, mortgage, ev kredisi ve loan modification diye tanımladığımız ev kredilerinin tekrar yapılanması üzerine hizmet veriyoruz. 50 eyalette firma kurulmasına yönelik hizmet veriyoruz. Amerika’ya üniversite eğitimi için geldim.  Önce halı temizleme firması kurdum. ABD’deki Türk firmalarıyla ilgili bir projede müdür olarak görev yaptım. Daha sonra New Jersey’de “Temiz Kredi” firmasını kurdum. Uzun süreler bu ülkede yaşamam, ABD’deki yaşam standartlarını ve koşullarını bilmemden dolayı burada iş yapmaya karar verdim. Türkler için yurt dışında, özellikle Amerika’da ‘iş yapmanın zorlukları’ diye bir kavram olduğunu sanmıyorum.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder